Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Ogłasza nabór na wolne stanowisko Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej
- Utworzono: poniedziałek, 03, sierpień 2020 12:58
- Odsłony: 727
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
Ogłasza nabór na wolne stanowisko
Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym
w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej
1.Wymagania niezbędne:
1)Obywatelstwo polskie
2)Wykształcenie wyższe
3)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4)Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
5)Nieposzlakowania opinia
6)Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków
7)Znajomość przepisów związanych z zarządzaniem i gospodarką nieruchomościami
2. Wymagania dodatkowe:
1)Znajomość technik pracy biurowej
2)Biegła obsługa komputera i programów komputerowych
3)Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
4)Umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5)Wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja
6)Obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
3. Mile widziane:
1)doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie w pracy w administracji publicznej
2)doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)koordynowanie prac związanych z bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości
2)prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji związanej z nieruchomością
3)kontrolowanie i egzekwowanie utrzymania w należytym stanie, porządku, czystości pomieszczeń i urządzeń oraz otoczenia
4)organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych
5)przejmowanie i przekazywanie lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, tworzenie umów najmu lokali
6)nadzór nad wykonywaniem umów najmu na nieruchomości
7)współpraca w zakresie ubezpieczenia nieruchomości, w tym w zakresie ewentualnych odszkodowań, z odpowiednią jednostką zajmującą się ubezpieczeniami
5.Informacja o warunkach pracy:
1)zatrudnienie na umowę o pracę,
2)pełny wymiar czasu pracy,
3)praca w siedzibie ZGM Hajnówka oraz na terenie administrowanym przez zakład
4)praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
5)obsługa urządzeń biurowych
6)bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów
7)praca pod presją czasu
6.Wskaźnik zatrudnienia
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
7.Wymagane dokumenty:
1)curriculum vitae
2)list motywacyjny,
3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4)kserokopia dyplomu ukończenia szkoły,
5)kserokopie dokumentów poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
6)kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy)
7)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
8)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie do realizacji procesu rekrutacji w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
8.Termin i miejsce składania ofert.
1)Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , 17-200 Hajnówka ul. Parkowa 6, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej".
2)Termin składania i przesyłania ofert: od dnia 03.08.2020r. do dnia r. 17.08.2020 r. do godziny 14 ⁰⁰ (decyduje data wpływu do ZGM).
Oferty, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
1)Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do następnego etapu konkursu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
2)Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Hajnówka i Biuletynie Informacji Publicznej UM Hajnówka oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.
3)Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Księgowo-Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o stanowisko
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - załącznik 1
Dyrektor
mgr inż. Anatol Łapiński