Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Ogłasza nabór na wolne stanowisko Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Ogłasza nabór na wolne stanowisko

Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym

w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej

 

1.Wymagania niezbędne:

1)Obywatelstwo polskie

2)Wykształcenie wyższe

3)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

4)Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

5)Nieposzlakowania opinia

6)Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków

7)Znajomość przepisów związanych z zarządzaniem i gospodarką nieruchomościami

 

2. Wymagania dodatkowe:

1)Znajomość technik pracy biurowej

2)Biegła obsługa komputera i programów komputerowych

3)Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego

4)Umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach

5)Wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja

6)Obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań

3. Mile widziane:

1)doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie w pracy w administracji publicznej

2)doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)koordynowanie prac związanych z bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości

2)prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji związanej z nieruchomością

3)kontrolowanie i egzekwowanie utrzymania w należytym stanie, porządku, czystości pomieszczeń i urządzeń oraz otoczenia

4)organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych

5)przejmowanie i przekazywanie lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, tworzenie umów najmu lokali

6)nadzór nad wykonywaniem umów najmu na nieruchomości

7)współpraca w zakresie ubezpieczenia nieruchomości, w tym w zakresie ewentualnych odszkodowań, z odpowiednią jednostką zajmującą się ubezpieczeniami

 

5.Informacja o warunkach pracy:

1)zatrudnienie na umowę o pracę,

2)pełny wymiar czasu pracy,

3)praca w siedzibie ZGM Hajnówka oraz na terenie administrowanym przez zakład

4)praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

5)obsługa urządzeń biurowych

6)bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów

7)praca pod presją czasu

6.Wskaźnik zatrudnienia

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

7.Wymagane dokumenty:

1)curriculum vitae

2)list motywacyjny,

3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

4)kserokopia dyplomu ukończenia szkoły,

5)kserokopie dokumentów poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,

6)kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy)

7)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych

8)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie do realizacji procesu rekrutacji w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

8.Termin i miejsce składania ofert.

1)Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , 17-200 Hajnówka ul. Parkowa 6, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko Samodzielny Referent ds. administracji w dziale Remontowo- Eksploatacyjnym w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej".

2)Termin składania i przesyłania ofert: od dnia 03.08.2020r. do dnia r. 17.08.2020 r. do godziny 14 ⁰⁰ (decyduje data wpływu do ZGM).

Oferty, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

9. Inne informacje:

1)Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do następnego etapu konkursu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

2)Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Hajnówka i Biuletynie Informacji Publicznej UM Hajnówka oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.

3)Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Księgowo-Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o stanowisko        

Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - załącznik 1

Oświadczenie - załącznik nr 2

 

                                                                    

                   Dyrektor

                                                                                            mgr inż. Anatol Łapiński

                                                                                                  

Switch mode views:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.