Koordynator ds. dostępności Urzędu Miasta Hajnówka
- Utworzono: piątek, 02, październik 2020 12:41
- Odsłony: 501
Zgodnie z art.. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podmiot publiczny do dnia 30 września 2020 r. zobowiązany jest do powołania w swojej jednostce koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora należy:
a) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Hajnówka;
b) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
c) monitorowanie działań w zakresie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
d) przedstawienie Burmistrzowi Miasta Hajnówka bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych działań.
Zarządzeniem nr 78/2020 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Hajnówka do pełnienia tej funkcji została wyznaczona:
Emilia Korolczuk
Kontakt:
Urząd Miasta Hajnówka, pok.220
tel. (85) 682 20 16,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.