- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego
- deklaracja o dochodach
- faktura VAT za energię elektryczną (dwie strony)
- bieżący wydruk czynszu - spółdzielnia mieszkaniowa
- dochody za ostanie 3 miesiące poprzedzające datę złożenia wniosku
Kto może złożyć wniosek:
każdy
Opłata skarbowa:
nie dotyczy
Opłata administracyjna
nie dotyczy
Termin załatwiania sprawy:
niezwłocznie, lub w ciągu miesiąca od daty złożenia wniosku
Sposób załatwiania sprawy:
wydanie decyzji administracyjnej
Miejsce złożenia dokumentów
pokój 201,
osoba odpowiedzialna: Wiesława Raczkowska tel.85-682-64-51
Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Białymstoku, w terminie14 dni od daty doręczenia decyzji
Inne informacje
Wniosek o przyznanie dodatku potwierdza zarządca budynku.
Deklarację o dochodach za ostatnie 3 miesiące (poprzedzające datę złożenia wniosku) wypełnia wnioskodawca.
Dochody:
- osoby pracujące: zaświadczenie o zarobkach od pracodawcy (brutto pomniejszone o koszty uzyskania i FUZ)
- emeryci i renciści: zaświadczenie o wysokości emerytury / renty (brutto - ZUS, KRUS)
- bezrobotni: zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy
- kserokopia decyzji MOPS
- dokument potwierdzający dochody z gospodarstwa rolnego - ha przeliczeniowe
- studenci - decyzje o stypendium
Formularze do pobrania
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. z 2019r., poz. 2133)