ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych z logotypami UE
- Utworzono: czwartek, 09, październik 2014 13:18
- Odsłony: 3213
W związku z realizacją projektu pn. „Wspólnie chronimy Puszczę Białowieską” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś –Ukraina 2007 – 2013, Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Puszcza Białowieska w Hajnówce, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych z logotypami UE, programu i SSEPB. W skład zamówienia wchodzi:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
-
Biwuar A4 /aktówka/teczka w formacie A4. Rozmiary: orientacyjnie wys. 34, szer. 26, gr. 4,5 cm. Opis: rączka do przenoszenia, szeroka przegroda na dokumenty i kieszeń zamykana na zamek, klips na kartki, usztywniona podkładka pod klipsem umożliwiająca stabilne pisanie, mechanizm ringowy, przegródki na karty, wizytówki oraz na długopisy, kieszonka na np. telefon, drobiazgi, kolor czarny – 50 szt. Na przedniej stronie biwuaru powinny znajdować ww. logotypy w wersji jednokolorowej.
-
Druk prezentacji na 100 stronach – 50 eg. na każdej stronie w stopce dokumentu powinny znajdować się ww. kolorowe logotypy oraz informacja o treści jak obok: Projekt „Wspólnie chronimy Puszczę Białowieską” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska–Białoruś–Ukraina 2007 – 2013.
2. Termin realizacji zamówienia: 22 października 2014r.
3. Kryteria wyboru oferty: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród złożonych przez wykonawców ofert spełniających określone wymagania tj. oferujących wykonanie przedmiotu zamówienia w całości oraz przyjmując za najkorzystniejszą ofertę o najniższej cenie brutto.
4. Forma złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 października 2014r., do godziny 15.30, w wybranej przez siebie formie pisemnej:
- osobiście lub listownie na adres: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Puszcza Białowieska, 17-200 Hajnówka, ul. Parkowa 3
- faxem na nr.: (85) 682 50 81
- drogą elektroniczną: wyłącznie w postaci załącznika z podpisem osoby upoważnionej : e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
5. Wymagane warunki płatności: przelew 14 dni na podstawie rachunku/faktury wystawionej przez wykonawcę po wykonaniu i odbiorze zlecenia.
Z poważaniem,
Małorzata Siegień
Specjalista ds. zamówień publicznych