Zapytanie na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów
- Utworzono: czwartek, 19, grudzień 2019 13:16
- Odsłony: 771
Hajnówka, dnia 19.12.2019 r.
ZOK.042.3.2a.2019
Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów:
Lp. |
NAZWA TOWARU |
OPIS TOWARU |
ILOŚĆ |
1 |
Zestaw materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów uczestniczących w zajęciach rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego w SP1 |
Zawartość zestawu:
|
8 zestawów |
Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty upublicznienia informacji o wyniku postępowania. Koszty dostawy do szkoły pokrywa Wykonawca.
Oferty należy złożyć w terminie do 03.01.2020r., na formularzu ofertowym (w załączeniu), w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Hajnówka, ul.Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój 215 (Sekretariat) lub wysłać pocztą, kurierem na w/w adres, bądź e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Bliższych informacji udziela Jolanta Stefaniuk, tel. (85) 682-24-88.
Burmistrz
Jerzy Sirak
PLIKI DO POBRANIA:
Klauzula informacyjna
Informajca o wyniku postępowania