Zapytanie na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów

Hajnówka, dnia 19.12.2019 r.

ZOK.042.3.2a.2019

Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę następujących materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów:

 

Lp.

NAZWA TOWARU

OPIS TOWARU

ILOŚĆ

1

Zestaw materiałów papierniczych i piśmienniczych dla uczniów uczestniczących w zajęciach rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego w SP1

Zawartość zestawu:

  • Zeszyt:

    • format: A5

    • oprawa: twarda

    • ilość kartek: 60

    • liniatura: kratka

  • Długopis:

    • metalowa, trwała obudowa

    • kolor wkładu niebieski lub czarny

  • Kredki

    • ilość: komplet min. 12 sztuk w 12 różnych kolorach (odcieniach)

    • oprawa: drewniana

    • kolor: wielokolorowe

    • wymiary minimalne jednej kredki: długość 15 cm, średnica 1 cm

  • Bloki:

  • format: A4

  • ilość: 2 szt. (w tym: 1 rysunkowy biały, 1 techniczny kolorowy)

  • gramatura papieru: minimum 80g

8 zestawów

Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty upublicznienia informacji o wyniku postępowania. Koszty dostawy do szkoły pokrywa Wykonawca.

Oferty należy złożyć w terminie do 03.01.2020r., na formularzu ofertowym (w załączeniu), w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Hajnówka, ul.Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój 215 (Sekretariat) lub wysłać pocztą, kurierem na w/w adres, bądź e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Bliższych informacji udziela Jolanta Stefaniuk, tel. (85) 682-24-88.

Burmistrz

Jerzy Sirak

PLIKI DO POBRANIA:

Formularz ofertowy

Klauzula informacyjna
Informajca o wyniku postępowania

 

 

Switch mode views:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.