Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: księgowa w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej

 

  1. 1.Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ekonomii ,rachunkowości, finansów,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • praktyczna znajomość obsługi komputera,
  • znajomość zasad księgowości,
  • znajomość pakietu MS Office, programów finansowo-księgowych,
  • staż pracy – 3 lata na stanowisku księgowej, bądź referenta ds. księgowości,
  • obywatelstwo polskie

 

  1. 2.Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
  • dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, obowiązkowość,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • zdolność rozwiązywania problemów,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o podatku VAT, PIT, CIT

 

  1. 3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku księgowa:
    1. 1. realizacja zadań z zakresu rachunkowości:

a) dekretacja według kont i klasyfikacji budżetowej,

  1. b)prowadzenie analitycznych ksiąg rachunkowych,
  2. c)prowadzenie rozrachunków kontrahenckich,
  3. d)ewidencjonowanie i rozliczanie analityczne kosztów na budynki,
  4. e)prowadzenie procedury upominawczej należności,
  5. f)obsługa interesantów z zakresu wykonywanych obowiązków,
  6. g)sporządzanie danych do sprawozdań,
  7. 2.wystawianie faktur
  8. 4.Informacja o warunkach pracy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu styczniu 2019r. wynosił powyżej 6%.

  1. 5.Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • życiorys – curriculum vitae ,
  • kserokopia dyplomu ukończenia szkoły,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
  • kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( certyfikaty,  

           zaświadczenia, dyplomy)

  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych

 

  1. 6.Dodatkowe informacje :
  • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie do realizacji procesu rekrutacji w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

  1. 7.Termin i miejsce składania ofert.
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , 17-200 Hajnówka ul. Parkowa 6, z dopiskiem: ,, Dotyczy naboru na stanowisko księgowa w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.
  • Termin składania i przesyłania ofert:   od dnia 01.07.2019r. do dnia 12.07.2019r.                       do godziny 14 ⁰⁰ (decyduje data wpływu do ZGM).

Oferty, które wpłynął do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do następnego etapu konkursu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Hajnówka i Biuletynie Informacji Publicznej UM Hajnówka , na stronie internetowej i tablicy ogłoszeniowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Księgowo-Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

Niebędne zalączniki (kwestionariusz osobowy, oświadczenie) - tutaj

                                                                                                       Dyrektor

                                                                                             mgr inż. Anatol Łapiński

                                                                                                    

Switch mode views:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.