ZUS skraca godziny obsługi klientów w poniedziałki

Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8 do 15.00. Dotyczy to placówek ZUS w siedzibach oddziałów, inspektoratach i biurach terenowych.

- Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji naszych klientów jest ogólnopolska infolinia ZUS pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111 – informuje Katarzyna Krupicka regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.

Katarzyna Krupicka

regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego

Switch mode views:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.