Go to Brand Branżowy program Promocji: Usługi prozdrowotne Nabór wniosków w konkursie ogólnym do 11 marca 2020 r. Nabór wniosków w konkursie EXPO Dubaj 2020 do 31 marca 2020 r.

Go to Brand

Branżowy program Promocji:

Usługi prozdrowotne

Nabór wniosków w konkursie ogólnym do 11 marca 2020 r.

Nabór wniosków w konkursie EXPO Dubaj 2020 do 31 marca 2020 r.

Wnioski wypełniamy poprzez Generator Wniosków

I. Branżowy Program Promocji – Zaplanuj działania zgodne z programem

1. Sprawdź czy w dokumencie rejestrowym masz wpisany kod PKD działalności, zgodny z tymi, które są wpisane w programie branżowym, tj.:

a. 79 Działalność organizatorów turystyki, pośredników i agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane:

i. 79.1 Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki

ii. 79.9 Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane

b. 55 Zakwaterowanie:

i. 55.1 Hotele i podobne obiekty zakwaterowania

ii. 55.2 Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania

iii. 55.9 Pozostałe zakwaterowanie

c. 86 Opieka zdrowotna:

i. 86.9 Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej

ii. 86.10.Z – Działalność szpitali,

iii. 86.21.Z – Praktyka lekarska ogólna

iv. 86.22.Z – Praktyka lekarska specjalistyczna

v. 86.23.Z – Praktyka lekarska dentystyczna

vi. 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna

vii. 86.90.D Działalność paramedyczna

viii. 86.90.E Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana.

Program nie jest skierowany do przedsiębiorców zajmujących się wyłącznie pośrednictwem w sprzedaży czy sprzedażą hurtową produktów lub usług innych producentów.

  1. Wybierz działania jakie chcesz zrealizować.

!Pamiętaj!, że muszą być one zgodnie z programem branżowym.

  1. Zrealizuj obligatoryjne działania programu branżowego.

tj.: Przedsiębiorca jest zobowiązany do realizacji, w ramach Programu, co najmniej trzech (3) działań promocyjnych:

  1. misje wyjazdowe,

  2. misje przyjazdowe,

  3. stoiska na imprezach targowych lub targowo-konferencyjnych,

(mogą być trzy (3) działania jednego rodzaju), w tym do realizacji co najmniej jednego działania promocyjnego (misji wyjazdowej lub stoiska) na wydarzeniu odbywającym się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, wybranym spośród wydarzeń wskazanych w Tab. 1.

Tab. 1. Wykaz wydarzeń z narodowymi stoiskami informacyjno-promocyjnymi

Nazwa wydarzenia

Kraj

Termin wydarzenia

Arab Health

ZEA

2020

Arabian Travel Market

ZEA

2021

Arab Health

ZEA

2021

Global Health Exhibition

Arabia Saudyjska

2022

  1. Generator Wniosków

  1. Zarejestruj się w generatorze.

  2. Utwórz wniosek.

  3. Zacznij jego wypełnianie.

Wprowadź dane, które już masz i znasz tj.: Nazwa firmy, NIP, adres….

  1. Możliwość pracy nad wnioskiem oraz zapisania wprowadzonych informacji.

  2. !!UWAGA!!! Nie zostawiaj wypełnienia wniosku i złożenia wniosku na ostatnią chwilę. Generator może być obciążony.

  3. !Pamiętaj! że wnioski w ostatnim dniu naboru można składać do godz. 16:00:00).

  1. Wniosek o dofinansowanie

  1. Przedmiotem projektu może być konkretny produkt lub grupa produktów, jeśli należą do tego samego rodzaju.

  2. Projekt musi dotyczy

  3. marki produktowej wnioskodawcy.

  4. Postępuj zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku.

  5. Sprawdź czy spełniasz kryteria oceny.

  6. Zaplanuj zadania w projekcie, (tj: targi, misje…) i koszty w ramach zadań.

Będziesz zobowiązany opisać cele i budżet. Muszą one stanowić zwartą i logiczną całość obrazującą przyczyny, przebieg i efekty planowanego do realizacji przedsięwzięcia.

  1. Zaplanuj wydatki w projekcie.

!Pamiętaj! Muszą być zgodne z katalogiem wydatków kwalifikowanych oraz racjonalne, uzasadnione. Wydatki muszą być niezbędne i bezpośrednio związane
z realizacją działań uznanych za kwalifikowalne i zaplanowanych w projekcie tj. działań, które są zgodne z zakresem projektu oraz programem promocji.

Wnioskodawca jest zobowiązany wykazać w dokumentacji aplikacyjnej konieczność poniesienia każdego wydatku i jego związek z planowanym przedsięwzięciem.

  1. Rozpocznij planowanie budżetu. To zajmuje najwięcej czasu.

Będziesz zobowiązany przedstawić w dokumentacji aplikacyjnej m.in:

- sposób kalkulacji poszczególnych wydatków w odniesieniu do każdego rodzaju wydatku, w tym podania kosztu jednostkowego i szacowanej liczby jednostek oraz

- sposób przeprowadzenia rozeznania rynku i wskazanie źródeł danych, na podstawie których określono kwoty poszczególnych wydatków.

  1. Zaplanuj wskaźniki projektu.

  1. Pomoc

 

  1. Obejrzyj Webinar ze spotkania informacyjnego do działania 3.3.3 POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go To Brand”.

Wyjaśnione były założenia projektu oraz zasady wypełniania wniosku.

  1. Sprawdź FAQ.

  2. Telefoniczny dyżur eksperta w środy i piątki w godzinach 10:00-12:00 pod numerem telefonu 22 432 89 37.

  3. Kontakt z Infolinią PARP od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30 pod numerem telefonu 801 332 202, 22 574 07 07 bądź mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Switch mode views:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.