Go to Brand Branżowy program Promocji: Usługi prozdrowotne Nabór wniosków w konkursie ogólnym do 11 marca 2020 r. Nabór wniosków w konkursie EXPO Dubaj 2020 do 31 marca 2020 r.
- Utworzono: poniedziałek, 24, luty 2020 14:12
- Odsłony: 718
Go to Brand
Branżowy program Promocji:
Usługi prozdrowotne
Nabór wniosków w konkursie ogólnym do 11 marca 2020 r.
Nabór wniosków w konkursie EXPO Dubaj 2020 do 31 marca 2020 r.
Wnioski wypełniamy poprzez Generator Wniosków
I. Branżowy Program Promocji – Zaplanuj działania zgodne z programem
1. Sprawdź czy w dokumencie rejestrowym masz wpisany kod PKD działalności, zgodny z tymi, które są wpisane w programie branżowym, tj.:
a. 79 Działalność organizatorów turystyki, pośredników i agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane:
i. 79.1 Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki
ii. 79.9 Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane
b. 55 Zakwaterowanie:
i. 55.1 Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
ii. 55.2 Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
iii. 55.9 Pozostałe zakwaterowanie
c. 86 Opieka zdrowotna:
i. 86.9 Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej
ii. 86.10.Z – Działalność szpitali,
iii. 86.21.Z – Praktyka lekarska ogólna
iv. 86.22.Z – Praktyka lekarska specjalistyczna
v. 86.23.Z – Praktyka lekarska dentystyczna
vi. 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
vii. 86.90.D Działalność paramedyczna
viii. 86.90.E Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana.
Program nie jest skierowany do przedsiębiorców zajmujących się wyłącznie pośrednictwem w sprzedaży czy sprzedażą hurtową produktów lub usług innych producentów.
-
Wybierz działania jakie chcesz zrealizować.
!Pamiętaj!, że muszą być one zgodnie z programem branżowym.
-
Zrealizuj obligatoryjne działania programu branżowego.
tj.: Przedsiębiorca jest zobowiązany do realizacji, w ramach Programu, co najmniej trzech (3) działań promocyjnych:
-
misje wyjazdowe,
-
misje przyjazdowe,
-
stoiska na imprezach targowych lub targowo-konferencyjnych,
(mogą być trzy (3) działania jednego rodzaju), w tym do realizacji co najmniej jednego działania promocyjnego (misji wyjazdowej lub stoiska) na wydarzeniu odbywającym się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, wybranym spośród wydarzeń wskazanych w Tab. 1.
Tab. 1. Wykaz wydarzeń z narodowymi stoiskami informacyjno-promocyjnymi
Nazwa wydarzenia |
Kraj |
Termin wydarzenia |
Arab Health |
ZEA |
2020 |
Arabian Travel Market |
ZEA |
2021 |
Arab Health |
ZEA |
2021 |
Global Health Exhibition |
Arabia Saudyjska |
2022 |
-
Generator Wniosków
-
Zarejestruj się w generatorze.
-
Utwórz wniosek.
-
Zacznij jego wypełnianie.
Wprowadź dane, które już masz i znasz tj.: Nazwa firmy, NIP, adres….
-
Możliwość pracy nad wnioskiem oraz zapisania wprowadzonych informacji.
-
!!UWAGA!!! Nie zostawiaj wypełnienia wniosku i złożenia wniosku na ostatnią chwilę. Generator może być obciążony.
-
!Pamiętaj! że wnioski w ostatnim dniu naboru można składać do godz. 16:00:00).
-
Wniosek o dofinansowanie
-
Przedmiotem projektu może być konkretny produkt lub grupa produktów, jeśli należą do tego samego rodzaju.
-
Projekt musi dotyczy
-
marki produktowej wnioskodawcy.
-
Postępuj zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku.
-
Sprawdź czy spełniasz kryteria oceny.
-
Zaplanuj zadania w projekcie, (tj: targi, misje…) i koszty w ramach zadań.
Będziesz zobowiązany opisać cele i budżet. Muszą one stanowić zwartą i logiczną całość obrazującą przyczyny, przebieg i efekty planowanego do realizacji przedsięwzięcia.
-
Zaplanuj wydatki w projekcie.
!Pamiętaj! Muszą być zgodne z katalogiem wydatków kwalifikowanych oraz racjonalne, uzasadnione. Wydatki muszą być niezbędne i bezpośrednio związane
z realizacją działań uznanych za kwalifikowalne i zaplanowanych w projekcie tj. działań, które są zgodne z zakresem projektu oraz programem promocji.
Wnioskodawca jest zobowiązany wykazać w dokumentacji aplikacyjnej konieczność poniesienia każdego wydatku i jego związek z planowanym przedsięwzięciem.
-
Rozpocznij planowanie budżetu. To zajmuje najwięcej czasu.
Będziesz zobowiązany przedstawić w dokumentacji aplikacyjnej m.in:
- sposób kalkulacji poszczególnych wydatków w odniesieniu do każdego rodzaju wydatku, w tym podania kosztu jednostkowego i szacowanej liczby jednostek oraz
- sposób przeprowadzenia rozeznania rynku i wskazanie źródeł danych, na podstawie których określono kwoty poszczególnych wydatków.
-
Zaplanuj wskaźniki projektu.
-
Pomoc
-
Obejrzyj Webinar ze spotkania informacyjnego do działania 3.3.3 POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go To Brand”.
Wyjaśnione były założenia projektu oraz zasady wypełniania wniosku.
-
Sprawdź FAQ.
-
Telefoniczny dyżur eksperta w środy i piątki w godzinach 10:00-12:00 pod numerem telefonu 22 432 89 37.
-
Kontakt z Infolinią PARP od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30 pod numerem telefonu 801 332 202, 22 574 07 07 bądź mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.